Ο Κακός Λύκος


Ένα καινούργιο ποίημα το οποίο ανήκει σε μια ευρύτερη ενότητα ποιημάτων που θα δημοσιευτούν μέχρι τον Δεκέμβριο του 2010.

Ο ΚΑΚΟΣ Ο ΛΥΚΟΣ

Σ’ αυτή την ψηλή κατοικία του κόσμου

Όπου ο δρόμος φαίνεται

Ως ο τέλειος στόχος για την ανθρώπινή μου ύπαρξη

Λειαίνει ο όλεθρος συναίσθημα και λογική

Έτσι που με πείσμα αγαπημένη μου

Να διαλέξω ευθύς το πότε ή το ποτέ

Και εκδικητικά να σου αποκαλύψω

Πως τέλος Αυγούστου

Θα πεθάνω ζωντανός

Μα από την Πέμπτη

Περίσσεψε η Κυριακή

Ξημέρωσε και η Δευτέρα

Οι στίχοι μου σάπισαν σε τέσσερις μέρες

Σκουλήκια ανεβοκατεβαίνουν

Σε τούτο που δεν είναι άλλο

Παρά ένα τρύπιο κι αδειανό κεφάλι

Μα όλα όσα έχω

Μια αγάπη κρυστάλλινη κοντά στη θάλασσα

Μιας κι όλοι ξέρουν πως αγαπώ τη θαλασσινή αύρα

Και τα κίτρινα φώτα στις μεγάλες παραλιακές λεωφόρους

Κάπου εδώ όμως

Εναπόκειται το μεγαλύτερο μου μυστικό

Κυρίες και κύριοι:

Ιδού το θαύμα της ύπαρξης μου

Τώρα που πια δεν έχω τίποτα

Ακίνητος σ’ ένα δωμάτιο βιτρίνα

Νωρίς το πρωί

Έχοντας καταπιεί τις ναρκωτικές μου φιάλες

Σωπαίνω

Αφουγκραζόμενος τη νεαρή γυναίκα

Να κλαυθμυρίζει στο περίκλειστο σπίτι της

Ένα μονότονο λυγμό:

«Μ’ αγαπά; Δεν μ’ αγαπά;»

Με τον ίδιο τρόπο που μαδάς μια μαργαρίτα

Συνέχισε

Καλά τα πας

«Μ’ αγαπά; Δεν μ’ αγαπά;»

Μοιάζει με παιδικό παιχνίδι

Ένα μακρινό παιδικό όνειρο

Μια ανάμνηση από το κοριτσάκι που ήσουν

Θαρρώ πως τούτο ζήτησες στον λύκο τον κακό;

Ε! να λοιπόν

Που ο λύκος σού προσφέρει τον εφιάλτη ετούτο εδώ:

«Μ’ αγαπά; Δεν μ’ αγαπά;»

Γιάννης Αντιόχου, Απρίλιος 2010

One thought on “Ο Κακός Λύκος

  1. Διάβασα τα τελευταία σου ποιήματα. Μιλάνε βαθιά μέσα στην καρδιά.

Σχολιάστε

